$Bijan$

با سلام به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم به چیزی که دنبالش اومدید برسید

$Bijan$

با سلام به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم به چیزی که دنبالش اومدید برسید

$Bijan$

به وبلاگ شخصی من خوش اومدید امیدوارم به چیزی که میخواید برسید. نظر یادتون نره
استفاده از مطالب و کپی برداری از آن ها بدون ذکر منبع از نظر شرعی ایراد داره دیگه خود دانی...

اگر لینکی ایراد داشت در نظرات ارسال کنید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

!! توجه کنید که در این روش شما میتوانید لغاتی که ثبت کرده اید را به دیکشنری شخصی دوستتان انتقال دهید (یعنی اگر دوست شما همین برنامه را داشته باشد و بخواهد لغات شما را در دیکشنری خود داشته باشد)!!


برای این کار شما باید به محل نصبی برنامه مراجعه کنید ، بعد دو فایل words.txt و defis.txt رو پیدا کنید ؛ شما با کلیک روی این فایل ها تمام کلمات و تعریف ها را مشاهده خواهید کرد . (این دو فایل در قالب note pad نمایان میشوند)


شما کافیست این دو فایل را کپی کنید و به هر نحوی به دوستتان برسانید و دوست شما این دو فایل را در محل نصب برنامه قرار دهد. هنگام کپی صد درصد با یک پیغامی مواجه میشوید که باید گزینه copy and replace را بزنید ( با این کار کلمات قبلی دوست شما پاک میشود و فقط کلمه هایی که شما برای او ارسال کردید را خواهد داشت)


## برای اینکه کلمات قبلی دوستتان پاک نشوند دوستتان باید از محل نصب برنامه خود دو فایل word.txt و defis.txt را پیدا کند و از آنها یک کپی نگه دارد تا بعدا بتواند با جایگزینی دوباره آنها ، کلمات قبلی را بدست آورد.


# نکته ! :

در هنگام قرار دادن دو فایل حتما هر دو را جایگزین کنید وگرنه کلمات قبلی و کلمات تازه باهم قاطی میشوند و به نتیجه خوبی نخواهید رسید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی