$Bijan$

با سلام به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم به چیزی که دنبالش اومدید برسید

$Bijan$

با سلام به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم به چیزی که دنبالش اومدید برسید

$Bijan$

به وبلاگ شخصی من خوش اومدید امیدوارم به چیزی که میخواید برسید. نظر یادتون نره
استفاده از مطالب و کپی برداری از آن ها بدون ذکر منبع از نظر شرعی ایراد داره دیگه خود دانی...

اگر لینکی ایراد داشت در نظرات ارسال کنید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بازی سوپر کچل

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۴ ق.ظ

بازی سوپر کچل در سبک پرش تا بینهایت

 

اولین بازی خودم رو بهتون معرفی میکنم این نسخه آپدیت 8 خرداد سال 96 هست . برای دانلود بازی به ادامه مطالب برید.


اگه نظر و ایده ای دارید در بخش نظرات هر طوری دوست دارید نظرتون رو به اشتراک بذارید

این بازی اولین بازی رسمی خودمه



لینک دانلود برای اندروید

حجم : 11.9 mb


نکته:

نحوه کنترل سوپر کچل با تاچ کردن چپ و راست صفحه امکان پذیر است

با دبل تپ روی صفحه ی اول نیز آدرس این وبلاگ باز میشود تا شما بتوانید از آپدیت های جدید با خبر شوید





نظرات  (۲)

کنترلش مشکل داره ولی خوبه
پاسخ:
با سلام به شما دوست گرامی ، کنترل مشکلی نداره و خیلی روون اجرا میشه و فقط کمی سریعه
با سلام به دوستان مدیر وبلاگ هستم میخواستم بگم که دوستان اکثرا فکر میکنن کنترل بازی به صورت اسلایدی هستش ولی اینطور نیست بلکه کنترل بازی با تاچ کردن چپ و راست صفحه امکان پذیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی